There's a Beatles' love song that is quite unknown to many, it's called "I Will" from their White Album.

Lyrics:
Who knows how long I've loved you
You know I love you still
Will I wait a lonely life time
If you want me to I will

For if I ever saw you
I didn't catch your name
But it never really mattered
I will always feel the same

Love you forever and forever
Love you with all my heart
Love you whenever we're together
Love you when we're apart

And when at last I find you
Your song will fill the air
Sing it loud so I can hear you
Make it easy to be near you
For the things you do endear you to me
And you know I will
I will
Ooo, la

+++++++++++++++++++++++++++

More info about the song here

Download (This is the mono version, slightly different with stereo and for only 24 hours of your listening pleasure, please :P)


3 Comments

Anonymous said...

梁静茹--接受
曲:林义兴 词:阿管(前男友)

仿佛想你一分钟
你还陪在我左右
还以为我们会开花结果
我还记得玫瑰色天空
却模糊了我们的脸孔
很多的歌到底是什么内容
仿佛已经自由
下一个我变成风
吹过你的脸孔差点失控
回忆在愿里遗留的恨说
我想我可以明白你所有的痛
想让你知道我多
觉得心言不由衷
我们都接受
一定是彼此不够成熟
在爱情里分不了轻重
诚实的过了头
不能退后也无法向前走
爱是一个自私的念头
把寂寞消除的理由
剩下的那些人都
能记得多久
仿佛已经自由
下一个我变成风
吹过你的脸孔差点失控
回忆在愿里遗留的恨说
我想我可以明白你所有的痛
想让你知道我多
我们都接受
一定是彼此不够成熟
在爱情里分不了轻重
诚实的过了头
不能退后也无法向前走
爱是一个自私的念头
把寂寞消除的理由
剩下的那些人都
能记得多久
我们都接受
一定是彼此不够成熟
在爱情里分不了轻重
诚实的过了头
不能退后也无法向前走
爱是一个自私的念头
把寂寞消除的理由
剩下的那些人都
能记得多久

ront said...

the end of the beatles song...Oo la...can continue with...Oo la la oo la la oo la la...NASI WA UU JIBAMEG!!! JIBAMEGG!!

Trevor said...

Anon: LOL!!! Who are you?
ront: that will totally change the whole feel of the song hahha